Toimitusehdot

Tarkista varauksesi ja lippusi huolella. Maksettuja lippuja (koskee myös luottomaksuvaihtoja) ei vaihdeta eikä palauteta tai lunasteta takaisin. Lipun hinnan lisäksi Starsquad perii asiakkaalta kulloinkin voimassa olevan toimitus- ja palvelumaksun. Starsquad ei korvaa kadonneita, varastettuja tai tuhoutuneita lippuja uudella lipulla eikä rahassa.

Tilaisuuden järjestäjä vastaa tilaisuudesta ja sen mahdollisesta peruuntumisesta sekä muutoksista ohjelmassa ja aikatauluissa sekä arvonlisäverolaissa säädetyistä velvoitteista. Starsquad ei vastaa osaksikaan tilaisuuden peruuntumisesta tai ohjelma- ja aikataulumuutoksista eikä näistä mahdollisesti aiheutuvista kustannuksista ja vahingoista, kuten lippujen hinnan palautuksesta asiakkaalle. Starsquad palauttaa peruuntuneen tapahtuman toimitus- ja palvelumaksuilla vähennetyt lippujen hinnat pyynnöstä asiakkaalle kuitenkin, mikäli Starsquad ei vielä ole tilittänyt niitä tilaisuuden järjestäjälle.

Asiakas on velvollinen tarkastamaan, että tapahtuma ei ole peruuntunut sekä muut tapahtumaan liittyvät tiedot ja muutokset (esim. soittoaika, ikäraja, aukioloaika) Starsquadin tai tapahtumanjärjestäjän nettisivuilta. Starsquad tiedottaa mahdollisista tapahtuman peruuntumisista sekä ohjelma- tai aikataulumuutoksista sähköpostitse asiakkailleen. Mikäli tilaisuuteen on tarjolla erityisryhmien lippuja (esim. eläkeläis-, opiskelija- tai muita vastaavia alennuslippuja) on lipunhaltijan varauduttava esittämään alennukseen oikeuttava todistus tapahtuman sisäänkäynnin yhteydessä.

Ostettujen lippujen jälleenmyynti on kielletty ilman Starsquadin lupaa.

Toimitustapakulut

Toimitus- ja laskutuskulut ovat 10€/tilaus.

Lippujen toimitus

Liput tapahtumapaikalta tai postitse n. 1kk ennen tapahtumaa. Jos tapahtumaan on alle viikko, liput saa sovitusta noutopaikasta tapahtuma-alueella tapahtumapäivänä.

Voiko ostetut paketit peruuttaa tai vaihtaa?

Starsquadin oma tuotanto: Tilaus on sitova vahvistuksen jälkeen. Starsquadista ostetut liput on mahdollista palauttaa ainoastaan, jos tapahtuma peruuntuu tai siirtyy toiselle päivälle. Tapauskohtaisesti voidaan sopia mahdollisesta vaihdosta toiseen tapahtumaan.

Muiden tahojen järjestämät tapahtumat: Tapahtumajärjestäjä vastaa tapahtuman järjestämisestä ja markkinoinnista. Lippuostos on sitova, ja vain ns force majeure –tapauksissa voit tiedustella lippuvaihtoa. Välitämme kyselysi tämän jälkeen tapahtumajärjestäjälle.

Palauttaessasi liput, saat rahasi takaisin palvelumaksuja lukuun ottamatta. Palvelumaksuilla katetaan maksuliikenteestä sekä lippujen toimittamisesta aiheutuvia kustannuksia, jotka tapahtuvat lipunmyynnin hetkellä.

Peruuntunut tilaisuus

Jos tilaisuus peruuntuu, asiakas saa tapahtumajärjestäjän asettaman lipun hinnan takaisin joko Starsquadilta tai tapahtumanjärjestäjältä. Peruutustapauksissa tapahtumajärjestäjä ohjeistaa tai antaa Starsquadille toimeksiannon ohjeistaa asiakasta lippurahojen palautuksessa. Toimituskuluja ei palauteta.

Reklamaatio

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Starsquad Events Oy:lle sähköpostilla tai puhelimitse. Mikäli tuotteessa on virhe liitä sähköpostiin mukaan kuva vaurioituneesta tuotteesta siten, että koko tuote näkyy kuvassa ja vaurio on selvästi nähtävissä.

Lue myös usein kysytyt kysymykset (UKK)

Haluatko lisätietoa?

Täytä kentät niin olemme yhteydessä!

Tämä lomake kerää henkilötietojasi, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä. Hyväksymällä ehdot, vahvistat että olet lukenut ja hyväksynyt tietosuojaehtomme