Tiedote Starsquadin poikkeustilanteesta koronavirukseen liittyen

Starsquad on supistanut omaa toimintaansa koronavirukseen liittyvien poikkeusolojen ajaksi. Myynti- ja markkinointitiimimme on lomautettuna tämän hetken tiedon mukaan 31.12. asti.

Verkkokauppamme palvelee kuitenkin syksyn ja ensi vuoden tapahtumien osalta sekä asiakaspalvelumme palvelee mahdollisissa kysymyksissä sähköpostitse sekä puhelimitse.

Email: info@starsquad.fi & Puh: 050 994 4671.

Starsquad myy asiakkailleen tapahtumiin VIP-lippuja sekä aitioita, ja toimimme tässä tilanteessa varsinaisten tapahtumajärjestäjien ohjeistuksen mukaisesti. Tapahtumien järjestäjät ovat pyrkineet järjestämään korvaavia päiviä niille tapahtumille, jotka joudutaan peruuttamaan. Jos uutta tapahtumapäivää ei ole esimerkiksi kiertueiden aikataulusyistä mahdollista saada järjestymään ja tapahtuma peruuntuu kokonaan, hyvitämme luonnollisesti kauttamme ostetut liput.

Seuraamme tilanteen kehittymistä tiiviisti, ja pidämme huolta että omalta osaltamme teemme kaikkemme, jotta emme vaaranna asiakkaidemme tai työntekijöidemme turvallisuutta. Olemme olleet yhteydessä peruutusvaarassa olevien tapahtumien lippuja hankkineisiin henkilökohtaisesti.

Tsemppiä kaikille ja pidetään huolta toisistamme!